שירותי ענן לעסקים

UNIBO ישראל > השרותים שלנו > שירותי ענן לעסקים

התקדמו עם יוניבו לסביבת עבודה בענן בסטנדרטים שטרם הכרתם. רציפות עסקית ברמה בלתי מתפשרת המבוססת גם על התוכנה המתקדמת בעולם, גם על החומרה החדשנית ביותר וגם – וזה העיקר – קומנדו של מומחים שעומד לרשותכם מסביב לשעון (ייעוץ, אפיון, הטמעה, העברה ושירות).

יותר ויותר עסקים, בכל סדר גודל, מגלים את היתרונות הרבים שגלומים במעבר לפעילות שמבוססת על סביבת עבודה בענן. המרכזיים שבהם הם כמובן רציפות עסקית, אבטחת מידע, יעילות תפעולית ואין ספור פיצ’רים ויישומים שתמיד נחשבים “לחלק מהחבילה”.

כשאתם עושים את זה עם יוניבו ועוברים לעבודה בענן, כל הפתרונות האלה ניתנים לכם גם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום וגם עם ניסיון שנצבר במשך למעלה מ-15 שנה. כולל כמובן התאמה אישית בסטנדרטים שטרם הכרתם.

בימים שבהם עבודה היברידית הפכה לשם נרדף לפעילות עסקית, כאשר העובדים לא נמצאים רק בחלל המשרדי, הדברים נאמרים ביתר שאת. שולחן עבודה בענן מבטיח לכם עבודה היברידית מעולה, מהירות גבוהה של האפליקציות והתוכנות, פתרון של חוות שרתים מאובטחת ומנוהלת שמחליפה את השרת המקומי, גיבוי מלא ותוכנית אפקטיבית של התאוששות מאסון, אבטחת מידע והגנת סייבר והרשימה נמשכת.

שירותי ענן לעסק עם יוניבו

סביבת שירותי ענן לעסק עם יוניבו מעניקה לכם גישה לכל העסק ללא תלות באף מוצר מלבד אינטרנט והתקן שיכול להיות מחשב, טאבלט או טלפון סלולרי.

כל התוכנות והמידע נמצאים בענן שממוקם בחוות שרתים מרוחקת, מאובטחת ומתוחזקת 24/7. בכל רגע נתון ומכל מקום אתם יכולים בלחיצת כפתור לפתוח מחשב ולחזור לעבוד בדיוק מאותה הנקודה שבה הפסקתם.

סביבת עבודה בענן נבנית תמיד באופן מודולרי ובהתאם לצרכים הספציפיים של העסק/הארגון לפי דפוסי הפעילות הייחודיים שלו. למשל, מדרג הרשאות, מהירות טעינה גבוהה לטובת אחסון המידע בענן, שירותי אנשי IT, טלפוניה בענן, תפעול נכון של הוצאות כוח אדם ומשאבים ועוד.

גיבוי בענן: החופש לעבוד ביעילות וברציפות

סביבת עבודה בענן משחררת אתכם (ואת העובדים) מהתלות הפיסית במשרד ו/או בשרת המשרדי. הענן הוא החופש להפעיל את העסק מכל מקום ובכל זמן. סביבת עבודה בענן מעניקה לכם גיבוי, אבטחת מידע, מהירות, עדכוני תוכנות ועוד אין ספור יתרונות (קטנים וגדולים). הנה כמה מהבולטים שבהם:

  • עבודה מרחוק ברמה שטרם הכרתם

    שולחן עבודה בענן מאפשר עבודה מרחוק ברמה שטרם הכרתם מבחינת יעילות, זמינות ואפקטיביות. בהעדר שולחן עבודה בענן אתם תמיד תלויים בסוף במחשב במשרד שצריך לעבוד, להיות מחובר, מקושר לרשת וכו’. עבודה בענן, לעומת זאת, הופכת את המחשב שלכם לכלי בלבד. קורונה, ילד חולה, סופ”ש או כל סיבה אחרת, פשוט פותחים את ההתקן הרלבנטי, מתחברים לענן וממשיכים לעבוד בדיוק מאותה הנקודה שבה הפסקתם. כן, כולל גישה מיידית למידע, לקבצים, לנתונים וכו’. החיבור הישיר לחוות השרתים מבטיח שהפעילות של העסק תהיה זמינה, מהירה ואפקטיבית.

  • הבעיות בעסק הן כבר לא רק “בעיה שלכם”

    – כל עסק מתמודד עם בעיות מחשוב ברמה השוטפת. חלקן יכולות ממש להשבית את העבודה ו/או לעכב אותה באופן דרמטי. המשוואה הזו משתנה מרגע שאתם מתחברים לסביבת עבודה בענן. עכשיו יש לכם מעטפת של אנשי שירות שהבעיה שלכם היא גם “הבעיה שלהם”, אלא שבניגוד אליכם הם יודעים לפתור אותה במהירות. אחת ממילות הקסם החשובות לגבי סביבת עבודה בענן היא “רציפות” והיא מבטאת את האפשרות שלכם לקיים פעילות עסקית רציפה בלי עיכובים או עצירות מיותרות.

  • החומרה הטובה ביותר

    יש לכם שרת משרדי או מחשב נייח שמתפקד כשרת מקומי? החומרה הזו אף פעם (אבל אף פעם) לא תהיה חדשנית ומתקדמת כמו השרתים שבחוות השרתים. כשאתם בוחרים לעבוד בענן אתם נהנים מכלים עוצמתיים שאין שום סיכוי שהייתם קונים בעצמכם לאור העלויות הגבוהות שלהם.

  • אנשי סיסטם 24/7

    חלק בלתי נפרד מהשירות של שולחן עבודה בענן הוא בהון האנושי שמתפעל את חוות השרתים. בין אם אלה אנשי NOC ששומרים על השרתים בחווה ברמה הפיסית ובין אם אנשי SOC שאמונים על הגנת סייבר ממתקפות זדוניות. בקיצור, יש לכם נבחרת של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ששומרת על המידע שלכם 24/7.

  • לא צריך לתחזק שרת או חדר שרתים

    סביבת עבודה בענן חוסכת את העיסוק הסיזיפי בתחזוקת שרת משרדי או חדר שרתים מקומי ופרטי. תחזוקה שהחסרונות שלה הם רבים. החל מעלויות כוח האדם וכלה במקצועיות לתפעל כל תקלה (ממענה ראשוני ועד פתרון בלוחות זמנים קצרים). כשאתם עובדים בענן אתם יכולים לשכוח מתחזוקת השרתים המשרדיים מבחינת מיזוג אוויר, חשמל זמין, אל-פסק, גנרטור (לעתים), אינטרנט זמין וכו’. השטח הנדל”ני היקר מתפנה והמשמעויות בהתאם.

  • עמידה בתקנים ואבטחת מידע

    עמידה בתקנים או ברגולציות (ש-ISO הוא רק חלק מהם) היא מהסיבות הטובות ביותר לעלות לענן. סביבת עבודה בענן מורידה מכם את כל “כאב הראש” התקני/הרגולטורי. חוות השרתים עומדות בזה כחלק בלתי נפרד מה-DNA שלהן. חומרה, תוכנה, אבטחת מידע, גיבוי, כוח אדם, You name it.

  • גיבוי ושחזור

    סביבת עבודה בענן מעניקה גיבוי תמידי ויכולת שחזור בתוך דקות. המחשב האישי אבד/נגנב? המשרד עלה באש או הוצף? כשיש לכם סביבת עבודה בענן הפעילות של העסק נמשכת במהירות וללא עיכובים מיותרים. המידע והנתונים נמצאים בחוות השרתים כך שאפשר בקלות לשחזר את הגיבוי האחרון ולחזור בדיוק לאותה הנקודה. בזמן שכוחות הכיבוי יטפלו בשריפה אתם תמשיכו לשלוח את המייל שהתחלתם. כן, ממש ככה.

 

גיבוי הוא הנושא החשוב ביותר בכל עסק או ארגון, גדולים כקטנים. אובדן של כל המידע של הארגון שלכם יכול להיות מכה שקשה מאוד להמשיך את הפעילות אחריה – מחקרים מראים שהסיכויים של ארגון להתאושש מאובדן מידע מלא הוא נמוך מאוד. לכן אנו ביוניבו ישראל ממליצים לכל אחד לקחת ברצינות את נושא הגיבויים ולדאוג שלארגון יהיה גיבוי מלא, ושאחת לשבוע נערכת בדיקה שלו וניסיון שחזור של כמה קבצים מהגיבוי כדי לבדוק את תקינותם.

החשיבות של שירות גיבוי מידע לעסק

עולם הגיבויים הוא עולם מורכב, המצריך ידע לצורך אפיון מערכת הגיבוי המתאימה לארגון שלכם. לא כל גיבוי מתאים לכל עסק או ארגון, ולפני בחירת הגיבוי המתאים צריך לשאול כמה שאלות חשובות:

  • כל כמה זמן מתבצע גיבוי לארגון? (כל שעה, פעמיים ביום, פעם ביום ועוד)
  • כמה זמן צריך לשמור את הגיבויים? (שבוע, שבועיים, חודש ועוד)
  • מהי המהירות הצפויה לחזרה לתפקוד מלא במקרה של אובדן מידע, או מהי המהירות שצריך לעמוד בה כדי לחזור?
  • האם צריך לעמוד בתקנים או ברגולציות המחייבות אתכם לסוג מסוים של גיבוי?
  • האם צריך שתהיה לכם תוכנית התאוששות מאסון ואסטרטגיית חזרה לתפקוד מלא (DRP – Disaster recovery plan)?
  • מהו הRPO של הארגון שלכם? כלומר, מהו הזמן המרבי של אובדן מידע שאתם יכולים להרשות לעצמכם? (למשל, RPO של 12 שעות אומר שאתם יכולים לאבד נתונים של עד 12 שעות במסגרת התאוששות מתקלה או אסון לפני שייווצר מצב המפריע לשגרת העבודה שלכם)

לאחר שיהיו לכם תשובות לכל השאלות האלו, תוכלו לפנות למציאת הפתרון המתאים ביותר לגיבוי המידע שלכם.

היתרונות של שירות גיבוי ענן לעסק

גיבוי של מערכות המידע בענן הוא עניין חשוב, ואנחנו ביוניבו תמיד ממליצים שיהיה גיבוי מקומי המאפשר את החזרה המהירה ביותר לתפקוד הארגון או העסק גם אם אתם מתעסקים הרבה בעבודה בענן. עם זאת, כיוון שהגורמים לאובדן מידע הם רבים ויש מקרים כמו שרפה שבהם גם הגיבוי המקומי ניזוק, אנו ממליצים על גיבוי נוסף לענן. הגיבוי בענן נשמר בחוות שרתים מאובטחת והוא זמין מכל מקום.

זמינות השרתים

השרתים שעליהם מאוחסן הגיבוי שלכם בענן זמינים מסביב לשעון, מה שמבטיח נגישות מיידית ונוחה לכל המידע המגובה שלכם בכל רגע נתון ומכל מקום. התפקיד של השרתים הוא להיות הכספת המאובטחת הווירטואלית שלכם, וגם אם אתם חלילה עוברים במשרד התקפת סייבר, אסון טבע או תקלה טכנית כלשהי – הכול נמצא בצורה בטוחה וזמינה במקום אחר לשחזור ושימוש מחדש. כמו כן, שירות גיבוי בענן של יוניבו עומד בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ומאפשר לכם לשמור על אבטחת המידע בארגון, כדי שאתם תהיו בטוחים שיש אנשי מקצוע השומרים היטב על הנתונים שלכם.

 

למי מתאימה סביבת עבודה בענן

סביבת עבודה בענן היא לא רק עניין של ארגונים גדולים. ממש לא. העבודה בענן הפכה בשנים האחרונות לזמינה באופן כזה שהיא רלבנטית (מאד) לכל עסק החל מחמישה משתמשים ומעלה.

דדפרופיל הלקוחות שלנו ביוניבו מגלם את זה מצוין. אנחנו משרתים גם חברות גדולות (עם מאות משתמשים) אבל גם – ולא מעט – עסקים קטנים ובינוניים. ביניהם משרדי עורכי דין, פירמות ראיית חשבון, אתרי סחר, אתרי תיירות, אולמות אירועים, קליניקות רפואיות, מוסדות חינוך ועוד.

המומחים שלנו ידאגו שהמעבר לסביבת עבודה בענן יהיה מהיר, נגיש, נעים, מקצועי וידידותי למשתמש. לאחר שנאפיין את הצרכים שלכם, יוניבו תבצע את כל ההעברות של המידע והנתונים באופן המאובטח, המהיר, היעיל והאפקטיבי ביותר.

החומרים והתוכנות יועברו לשרתים בענן ומרגע זה ואילך כל העבודה תעשה ע”י התחברות לענן באמצעות כל מחשב/טאבלט/סלולר, מכל מקום ובכל זמן.

כמה עולה עבודה בענן?

התשובה הכי קלה: בואו נדבר. היתרון הגדול בשירות של סביבת עבודה בענן הוא היכולת להתאים את השירותים והמוצרים ללקוח בתפירה אישית מדויקת. התפקיד שלנו הוא למקסם את התקציב שלכם בדיוק (אבל בדיוק) לצרכים שלכם. לא פחות וחשוב מכך – לא יותר.