מכירת שרתים וציוד משלים

UNIBO ישראל > השרותים שלנו > מכירת שרתים וציוד משלים

על השרת הבא שלכם אתם לא מתפשרים. יוניבו, שמכירה היטב את החומרה הקיימת בשוק, תספק לכם שרת בהתאמה אישית מוחלטת לצרכים של הארגון. כולל הקמת חדר שרתים (עם מערכות תמיכה כמו מיזוג אוויר, אל-פסק וכדומה) וכולל אחריות ותמיכה.

יוניבו מתמחה במכירת שרתים, חומרה היקפית ורישוי. השירות ניתן בהתאמה אישית לעסקים בכל סדר גודל, מעסקים עם עשרות משתמשים ועד ארגונים עם אלפי משתמשים.

לחברת יוניבו הון אנושי מהשורה הראשונה. לרשותכם צוות מומחים שמכיר היטב את עולם השרתים ובעל ניסיון בניהול חוות שרתים גדולות ומורכבות.

אנו בקיאים בכלל האלמנטים הדרושים לנושא החל מתכנון החלל שבו נמצאים השרתים וכלה במערכות התמיכה שדרושות לתפקוד התקין של השרתים כמו מערכת אל-פסק, מיזוג אוויר, רצפה צפה, חיישנים לניתוח טמפ’ ולחות, מערכות ניהול ובקרה למס”דים (ארונות התקשורת) ועוד.

שרת ענן או שרת מקומי?

המגמה כיום בעולם השרתים היא עבודה עם שרת בענן ללא צורך בחומרה שנמצאת פיסית במשרדי הארגון. עבודה בענן מגלמת שורה ארוכה של יתרונות עליהם תוכלו לקרוא כאן – סביבת עבודה בענן. עם זאת, ארגונים רבים מעדיפים/נדרשים לעבוד עם שרתים מקומיים מסיבות שונות, למשל:

  • דרישות רגולטוריות.
  • מסת עבודה שמצדיקה החזקת שרתים (לאחר חישוב עלות-תועלת).
  • צורך בשרתים ייעודיים למערכות שדורשות חומרה ייחודית כאשר הפתרון בענן איננו נכון כלכלית לארגון הספציפי. למשל, מערכות לניתוח בינה מלאכותית, מערכות לביצועים גרפיים גבוהים ועוד.

מכירת שרתים על ידי יוניבו, איך זה עובד?

יוניבו מספקת מכירת שרתים בהליך תלת שלבי המורכב מאפיון, הטעמה ושירות.

אפיון – תהליך האפיון הייחודי של יוניבו כולל את הבנת צרכי הלקוח ויציאה למכרז בין ספקיות החומרה השונות תוך חתירה לקבלת המחיר הטוב ביותר בזמני אספקה מצוינים. אנחנו משיגים ללקוחותינו תוצאות מיטביות כפועל יוצא מיתרון הגודל שלנו כחברה שמוכרת שרתים בהיקפים גדולים. המומחים של יוניבו מאפיינים את הפתרון מבחינת חומרת השרתים, שרתי האחסון, מתגים, ראוטרים, חומות האש, רישוי תוכנה ועוד. כל זאת תוך עבודה מול יועצי אבטחת מידע להקמת מערכת מאובטחת כנגזרת מהתקנים הקיימים בשוק.

הטמעה – בתום האפיון ובחירת הפתרון, יוניבו מבצעת את הטמעת מערכת השרתים הפרטיים בארגון. יוניבו תבחר את המיקום הנכון לשרתים ותוודא שהספקי הקירור מתאימים להספקי החומרה. המומחים שלנו ימצאו את הכבילה האיכותית והמתאימה ויעשו את המיטב בכדי שכל החלקים יעברו היטב ולא יהיה כל כשל במערכת אפילו במקרים קיצוניים כמו בעיות באספקת החשמל, עומסי חום גבוהים ועוד.

שירות – יוניבו ממשיכה לתת שירות על כלל המכלולים של המערכת בזמינות מרבית ומתוך מטרה לאפשר רציפות עסקית ללא עיכובים. כולל הוספה של שרתים, שדרוג שרתים קיימים, עדכון שרתים ועוד.

סוגי השרתים שלנו?

יוניבו מוכרת שרתים ממגוון המותגים המובילים בתחום כגון DELL, IBM, Supermicro ו-Fujitsu.