קו תמסורת אינטרנט מנוהל

UNIBO ישראל > השרותים שלנו > קו תמסורת אינטרנט מנוהל

יוניבו מעמידה לרשותכם ניסיון של כ-15 שנה בניהול קווי אינטרנט עם פתרון של קו תמסורת לעסק המבוסס על סיבים אופטיים. תתכוננו לקחת את העסק/הארגון לדור הבא של הקישוריות לרשת (ובין הסניפים) מבחינת יציבות, מהירות, יעילות ואבטחת מידע

זקוקים לרוחבי פס גבוהים ומעוניינים ביציבות בחיבור לאינטרנט עם מינימום תקלות? שירות מהיר לכל עניין מבלי להמתין בתורים ארוכים? הכירו את הפתרון החדש בתחום – קו תמסורת, קו אינטרנט מנוהל.

רגע מה? נתחיל מההתחלה. ממש כמו חשמל ומים, החיבור לאינטרנט נחשב היום לאחד מהאלמנטים החשובים ביותר בארגון. קו אינטרנט יציב הוא עניין הכרחי לרציפות עסקית ונפילת האינטרנט מגולמת מיד בהפסדים כספיים.

קווי האינטרנט הרגילים שמסופקים ללקוחות מספקיות התקשורת סובלים מחסרונות רבים כמו למשל מהירות לא מובטחת שתלויה בעומס התקשורת ברמה הגיאוגרפית. כך גם בקווי הנחושת הישנים יש הבדלים עצומים בין מהירות ההורדה של המידע (Download) שיכולה להיות מהירה (עד 200-500 מגה ביט בשנייה), למהירות ההעלאה (Upload) שהיא איטית בקצב של כ-5 מגה ביט מקסימום.

קו תמסורת טורף את הקלפים. זהו קו אינטרנט מנוהל שמספק סל פתרונות המבוסס על מהירות תקשורת סימטרית, יציבה וקבועה, גם בקישוריות לאינטרנט וגם בקווי התקשורת בין הסניפים והמטות השונים של הארגון. שירותי התמסורת מבוססים על תקשורת של סיב אופטי ישירות לעסק (כל התשתית, מהספק הראשי ועד למשרד, מבוססת על סיבים אופטיים).

קו תמסורת אינטרנט עם יוניבו

יוניבו מספקת שירותי מחשוב ענן תחת הכותרת של “רציפות תעסוקתית” ומציעה קו תמסורת לעסקים. קווי אינטרנט מנוהלים שמעניקים יציבות ורציפות עסקית הקשורות באופן הדוק לחיבור אינטרנט אמין, מהיר, מאובטח וללא תקלות.

קו תמסורת של יוניבו משמש לא רק לחיבור לאינטרנט אלא למגוון יישומים נוספים כמו חיבור בין סניפים של הארגון, חיבור בין סניפים למטה הראשי ואפילו חיבור לבתים פרטיים של בכירים או עובדים בעלי תפקידים רגישים.

וניבו יודעת לבחור את הקו שהכי יתאים לעסק ואנו מנהלים מו”מ מול חברות התקשורת הגדולות תוך מקסום יכולות הקו בבחירת השירותים הטובים ביותר עבורכם. אנו מציעים קו אינטרנט מנוהל במגוון רמות בהתאמה אישית לצרכים הספציפיים. שירותינו, הנשענים על ניסיון של כ-15 שנים במוצרי מחשוב ענן ותקשורת.

מוצרי מחשוב ענן שכוללים:

  • בחירת רוחב פס – בחירת קו תמסורת עם רוחב הפס המתאים בדיוק לצרכים שלכם – לא פחות אבל גם לא יותר.
  • ציוד קצה מתאים – יוניבו מספקת את ציוד הקצה הדרוש כגון חומות אש, ראוטרים, ציוד ייעודי לשידור אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi) ועוד.
  • ניטור תקלות בזמן אמת (ולפני זה) – במשרדי יוניבו פועל “חמ”ל” שמנטר את קווי האינטרנט המנוהלים של לקוחותינו 24/7. אנחנו יודעים ליידע את הלקוח בזמן אמת לגבי ירידה בביצועים או תקלה, וחשוב מכך, לפנות מיידית לגורמים המקצועיים בכדי לטפל בנושא. לעתים קרובות, כמו בבעיות של רוחב פס או איבוד מידע (Packet lost), התקלה יכולה להתגלות ולהיות מטופלת מבלי שהלקוח בכלל ידע שמשהו קרה.
  • אחריות מלאה במקום אחד – קו תמסורת מנוהל על ידי יוניבו מאפשר לכם להתנהל מול כתובת אחת לכל סוגיית הקישוריות לרשת. המענה הטכני ניתן על בסיס אחת מספקיות האינטרנט הגדולות לאחר מכרז שנעשה עבורכם, והשירות הוא תמיד ע”י המומחים של יוניבו. בקיצור, אתם לא “עוד מספר” והחיבור שלכם לאינטרנט חשוב לנו לא פחות ממה שהוא חשוב לכם.
  • שירות מהיר בשבילכם – יוניבו מעמידה לרשותכם מערך שירות לקוחות מהיר, יעיל ומקצועי. במיוחד (אך לא רק) בנושאים שקשורים לניהול ציוד הקצה בלוחות זמנים סופר-קצרים.
  • המחיר הכי טוב – יוניבו מקיימת מכרז בין החברות השונות בכדי לספק ללקוחותיה את המחיר הטוב ביותר לשירות. מכיוון שאנו מחזיקים בהיקף גדול של קווי תמסורת, הלקוחות שלנו נהנים ממחיר עם הנחות מכוח יתרון הגודל.

תכונות חשובות ששמורות ללקוחות גדולים בלבד – עבודה עם קו תמסורת מגלמת בחובה אין ספור תכונות שאפשר ליישם על גבי התשתית הסיבית. יוניבו יודעת לעדכן את לקוחותיה לגבי התכונות הללו וליישם אותן בפועל. למשל, בדיקת תעבורת אינטרנט על הקו לאיתור פעילות חריגה על ידי תוכנות צד ג’, המרת סיב אופטי לתשתית נחושת לחיבור משתמשים בבתים פרטיים ועוד.

כמה מילים על ההבדל בין סיב אופטי לתשתית נחושת

סיבים אופטיים ויוניבו

עולם הקווים מורכב ממגוון סוגים, כאשר הטכנולוגיה המתקדמת ביותר היא קווים של סיבים אופטיים. כלומר, קווים שלא מושפעים או מוגבלים ממרחקים (סיבים אופטיים יכולים לחצות אוקיאנוסים).

מהירות מעבר המידע בתוך הסיב האופטי הינה מהירות האור (על בסיס קרן לייזר) והתשתית של הסיבים פחות חשופה לתקלות מזג אוויר או קורוזיה (כמו נחושת). יתרה מזו, סיבים אופטיים מבוססים על תשתיות חדשות מתחת לאדמה (ואינם תלויים באוויר על עמודי עץ או מתכת).

כך גם הרבה יותר קשה “לגנוב” מידע מסיב אופטי שלא משדר השראה בלי עקבות של שדה מגנטי (סיב אופטי יכול לעבור ביחד עם כבלי חשמל ולא יהיה מושפע מהפרעות אלקטרומגנטיות, להבדיל מהפרעה באיכות התקשורת בקווי נחושת). מעל הכל – סיב אופטי לא מוגבל ברוחב פס ויכול להגיע לרוחבי פס מאד גבוהים.

יוניבו מעדיפה לעבוד עם עולם הסיבים האופטיים שהם אמנם יקרים יותר אבל מגלמים שורה ארוכה של יתרונות ותכונות (כמו שתיארנו למעלה). יצוין גם שאנו רואים מגמה של ירידת מחירים בתחום הסיבים האופטיים כפועל יוצא מריבוי השחקנים.