לגזור ולשמור: 5 טיפים להתייעלות ארגונית

כל מנהל יודע שהתייעלות היא כלי מפתח בדרך להצלחה עסקית. אך מה היא בעצם כוללת? מה חשוב לזכור? עשו לעצמכם טובה, קחו כמה דקות ותקראו את השורות הבאות.

כשמדברים על התייעלות ארגונית כיום, מדברים לא מעט על התאמה מלאה לעולם הדיגיטלי.

UNIBO ישראל > מאמרים > לגזור ולשמור: 5 טיפים להתייעלות ארגונית

תהליכי אוטומציה והתייעלות ארגונית

התייעלות ארגונית הכרחית לא רק כדי לשמר את הארגון והישגיו, אלא כדי להצעיד אותו קדימה. התייעלות היא מילה גדולה ותהליכיה מתרחשים במספר רבדים בו זמנית: תקשורת פנים ארגונית, שירות לקוחות נגיש וזמין, כח אדם מיומן ומקצועי, אופטימיזציה ואוטומציה של תהליכים, צריכת האנרגיה של הארגון וכמובן – ניהול סיכונים. כשמדברים על התייעלות ארגונית כיום, מדברים לא מעט על התאמה מלאה לעולם הדיגיטלי. השאלה היא – מאיפה מתחילים? קבלו 5 טיפים לגזור ולשמור:

  1. תמיכה טכנית מונעת

    מכירים את אלו שמעדיפים לא לדעת? שאומרים ״זה יעבור״, לא הולכים לרופא לבדוק ולא מבצעים טיפולים ובדיקות תקופתיות? יש שיקראו לזה לטמון את הראש בחול. בדיוק כמו בענייני בריאות הגוף, כך גם בריאות העסק שלכם. מערכות המידע בארגון הן ללא ספק הצעד הראשון להשגת היעדים האסטרטגיים שלכם, ועליהן לשרת את הארגון בצורה אופטימלית. נקיטת גישה של תמיכה מונעת, המבוססת טיפולים שגרתיים, שירות מרכזי ואנשי תמיכה טכנית קבועים שזמינים עבורכם בכל עת – תבטיח את תקינות מערכות המידע שלכם והתאמתן לצרכים המדויקים של העסק. פחות תקלות, פחות בלאי, פחות עיכובים = התייעלות.לא יודע איך הגעת לזה אבל זה פשוט כלכך מדוייק שהשירות שלנו הוא מתבסס על מנע! אנחנו עושים הכל בכדי שלא תיהיה למשתמש גישה להתקין תוכנות ובכך מונעים הסתברות שההתקנה תיכשל ותיפתח קריאת שירות, אנחנו מתקינים הכל עבור הלקוח כדי שלא יצטרך להתמודד עם הודעות שגיאה וסיבוכים כאלו או אחרים…הם רק צריכים לשלוח מייל!אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם כבר יודעים על היתרונות הרבים שיש למחשוב ענן להציע לכל עסק וארגון – קטן כגדול. בין אם תבחרו בסביבת ענן פרטית או ציבורית (על ההבדל בין השתיים תוכלו לקרוא ממש כאן), התרומה של כך להתייעלות היא עצומה.

  2. מחשוב ענן

    אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם כבר יודעים על היתרונות הרבים שיש למחשוב ענן להציע לכל עסק וארגון – קטן כגדול. בין אם תבחרו בסביבת ענן פרטית או ציבורית (על ההבדל בין השתיים תוכלו לקרוא ממש כאן), התרומה של כך להתייעלות היא עצומה:

    • חיסכון בתשתיות ושרתים
    • גמישות מירבית לצרכים המדויקים שלכם בכל נקודה לאורך מחזור החיים של העסק
    • תקשורת טובה יותר – בתוך הארגון עצמו ואל מול הלקוחות
    • יכולות עיבוד גבוהות ונפח אחסון לפי דרישה וללא הגבלה
    • יכולות אבטחת מידע מתקדמות
    • אוטומציה של תהליכים ארגוניים
    • גיבויים מלאים והגברת שרידות
    • נגישות וזמינות של סביבת העבודה שלכם בכל זמן ומכל מקום
    • תחזוקה מרחוק 24/7

    ועוד המון פתרונות טכנולוגים שמקלים ומקצרים את התהליכים הארגוניים. בשורה התחתונה מדובר בשיפור יכולות, חיסכון כספי, פחות טעויות, ופחות התעסקות במסביב ויותר במה שחשוב באמת – העסק שלכם.

  3. אבטחת מידע

    זה לא סוד שעולם הדיגיטל חשוף לשפע של איומים פוטנציאליים – נוזקות, רוגלות, כופר, פישינג, Ransomware, ספאם, וירוסים ושלל תופעות מטרידות שיכולות להסב נזק ממשי לארגון. אם יש לכם Firewall (חומת אש) ו-Antivirus, זה נחמד, אבל זה לא תמיד מספיק. פתרונות מיושנים בתחום אבטחת המידע סתם עולים כסף, ולא בהכרח עושים את העבודה. לכן חשוב תמיד להתאים את השיטות והתוכנות בחברה לאיומים הקיימים, ולבחון את הנושא על בסיס קבוע בהתאם למציאות המשתנה. שמירה על המידע שלכם מוגן תורמת לשרידות העסק, לפעילות תקינה שוטפת ולהימנעות מנזקים כלכליים ותדמיתיים. כאשר אתם עובדים עם ספק שירותי מחשוב, ענן ומערכות מידע – עליכם לוודא כי יש ברשותו את הכלים המתקדמים ביותר לצורך אבטחת המידע שלכם.

  4. קבלת החלטות מושכלת

    אנחנו פריקים של טכנולוגיה, מודים. אבל יחד עם זאת, לא ממהרים לאמץ כל בשורה טכנולוגית חדשה שנכנסה בסערה אל השוק. אנחנו מאמינים שחשוב לבדוק ולקבל החלטות מושכלות על בסיס ידע וצורך אמיתי. אין טעם לרוץ ולשדרג גרסאות, או לקבל החלטות בתחום המחשוב שאינן בהכרח נחוצות. יש כל כך הרבה שאפשר לשדרג מבחינה טכנולוגית, אבל מערך המחשוב צריך להיבנות בהתאם לצרכים הספציפיים של הארגון, על בסיס עלות מול ערך, ללא הוצאות מיותרות.

  5. היעזרו באנשי מקצוע טובים ואמינים

    כל ארבעת הסעיפים הראשונים הם מה שאנחנו ב-UNIBO תופסים כ-must have בהתייעלות ארגונית. בתור חברת ענן עם ניסיון טכנולוגי של 15 שנים, מציאת פתרונות מדויקים המקלים ומקצרים תהליכים ארגוניים הם חלק בלתי נפרד מהראייה המקצועית שלנו. אנחנו מאמינים שהשותפים לדרך לא פחות חשובים מהדרך עצמה, ולכן שמים דגש על שירות איכותי, ממוקד וחכם לכל לקוח ולקוח – גדול או קטן ככל שיהיה.אנחנו מתקינים הכל עבור הלקוח כדי שלא יצטרך להתמודד עם הודעות שגיאה וסיבוכים כאלו או אחרים…אתם רק צריכים לשלוח לנו מייל! יש לנו את היכולת לתת לכם את הכלים של ״הגדולים״, לקחת אתכם קדימה בעזרת טכנולוגיה שתפורה לכם אישית ולספק את כל מה שצריך כדי להזניק את העסק שלכם לשלב הבא. במקצועיות, אמינות, שקיפות.

רוצים לדבר על הפתרון הנכון לעסק שלכם? המומחים של UNIBO כאן לשירותכם