מרכזיה טלפונית לעסק

יוניבו מזמינה אתכם להתקדם לדור הבא של הטלפוניה העסקית עם מרכזייה בענן שתשנה לבלי היכר את התקשורת הטלפונית בעסק. מגוון רחב של פעולות מרחוק, הקלטת שיחות, IVR, אינטגרציה עם מערכות צד ג’, Call Center, אבטחת מידע והרשימה נמשכת.

מרכזיה טלפונית לעסקים קטנים וגדולים

מרכזיית הענן של יוניבו מתאימה לכל עסק. החל מעסקים קטנים עם 5 משתמשים ועד למרכזי שירות ומכירות שזקוקים לפתרון מקיף של Call Center עם מאות עובדים מסביב לשעון.

אנו מציעים מרכזייה ווירטואלית בענן שמשולבת עם אין ספור פיצ’רים ותכונות, תוך התאמה מוחלטת לצרכים שלכם מבחינת ביצועים, תקציב, שירות ומודולריות.

יוניבו נשענת על וותק וניסיון של כ-15 שנים במתן פתרונות מחשוב מתקדמים לעסקים. החברה מציעה מעטפת טכנולוגית סופר-מתקדמת של מרכזייה בענן עם יכולות טלפוניה מהטובות בשוק.

למה מרכזייה בענן?

מרכזייה בענן מבטיחה רציפות עסקית וגמישות תעסוקתית בזכות יכולות מתקדמות של עבודה היברידית מכל מקום בעולם ובכל רגע נתון. זאת עד כדי שירותי טלפוניה ווירטואליים דרך אלפי מכשירי קצה באמצעות מרכזיה אחת.

חשוב לא פחות – הקמת מרכזייה בענן לא כרוכה בתהליך מורכב אלא להפך. השירות ניתן במהירות, ללא צורך בתמיכת IT, מבלי לרכוש חומרה וללא הטמעה פיסית. כמעט “בלחיצת כפתור”.

מרכזייה ווירטואלית בענן – יתרונות מרכזיים

עסקים בכל סדר גודל עוברים בשנים האחרונות לעבודה בשירותי מחשוב ענן, לרבות בתחום התקשורת הטלפונית. בתוך תמהיל שירותי המחשוב המתקדמים הללו, מרכזייה בענן היא נדבך מהותי, שכן היא מעניקה לכם זמינות בסטנדרטים שטרם הכרתם.

שיחות לא יתפספסו ולקוחות תמיד יקבלו מענה. יתרה מזו, עצם העובדה שהמרכזייה פועלת בענן מגלמת בחובה יתרונות רבים נוספים, כגון:

  • אבטחה, אבטחה, אבטחה – מרכזייה בענן מקבלת עדכוני אבטחה באופן שוטף. עדכוני אבטחה אלה חשובים מאד בעידן של פריצות סייבר ותקיפות זדוניות. שירותי המרכזייה בענן של יוניבו מוגנים במספר שכבות הגנה ובתוספת תוכנות צד ג’. השיחות שלכם מאובטחות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ללא חשש מזליגת מידע.
  • הוספת תכונות חדשות – תכונות מתווספות למרכזייה בענן ברמה השוטפת. לעתים באופן אוטומטי על בסיס התקדמות טכנולוגית ולעתים בהתאם לצרכים אישיים או דרישת לקוח. למשל, הוראה רגולטורית שמחייבת מענה לאחר X דקות המתנה. בין התכונות השכיחות שניתן להוסיף:
    • Call Back השארת מספר עם שמירת תור.
    • קישורים ל-SMS או ווטסאפ – קישורים לביצוע פעולות עצמאיות במקום המתנה או במקביל להמתנה.
    • ניתוב שיחות – IVRלניתוב שיחות ו/או קבלת מידע מקדים על הלקוח.
    • הרשאות – מענה טלפוני לפי פרטי אמצעי תשלום, קוד סודי, ת”ז וכדומה.
  • ללא צורך בחומרה פיסית – מרכזיה בענן, כשמה כן היא, פועלת על בסיס שירותי מחשוב ענן. המרכזייה עובדת על בסיס תוכנה המותקנת באופן חד פעמי במחשבי הארגון ואין צורך בהתקנת חומרה פיסית בעסק. בקיצור, ההטעמה נעשית כמעט בקליק. לא רוצים להיפרד מהשפופרת? אפשר גם לעבוד עם טלפונים רגילים במרכזייה בענן.
  • איכות שמע – המרכזייה בענן של יוניבו מספקת לכם איכות שמע באיכות HD שגבוהה באופן דרמטי ביחס לאיכות השמע בקווים הטלפוניים הרגילים (עד שלא תנסו, לא תבינו).
  • מעבר חלק בין מכשירי קצה – מרכזייה בענן מבטיחה רציפות טלפונית בין כל מכשירי הקצה: הטלפון במשרד, הטלפון הסלולרי, שיחות באמצעות המחשב ועוד. שיחה שהתחילה בטלפון המשרדי יכולה להימשך בקלות בסלולר ולהיות מוקלטת לשמיעה במחשב. כן, ממש כך.
  • חיסכון משמעותי בהוצאות – מרכזייה בענן עשויה לחסוך משמעותית את הוצאות הטלפוניה בעסק. עד כמה? משתנה מלקוח ללקוח. מהניסיון שלנו ביוניבו החיסכון יכול להגיע אפילו להיקפים של 40%-20% ויותר. תתרגלו לשלם פחות ולקבל יותר.
  • אינטגרציה עם מערכות צד ג’ – מרכזייה בענן יכולה להתחבר עם מערכות ארגוניות נוספות כמו מערכות ERP או CRM של הארגון.
  • הקלטת שיחות ושמירת היסטוריה – הקלטת שיחות ושמירת היסטוריה, גם לטובת “בקרה ושיפור השירות” וגם לשם עמידה בדרישות רגולטוריות. יוניבו מתגאה בכך שהיא מסוגלת לייצר עבור לקוחותיה ארכיון שמירת שיחות אפילו לשנים רבות אחורה (כמו, לדוגמה, עבור חברות ביטוח המחויבות לשמור שיחות ל-7 שנים).

היתרונות שמנינו כאן הם רק חלק קטן (מאד) מסל הפתרונות שמספקת מרכזייה בענן מבית יוניבו. השורה התחתונה היא “התפירה האישית“. יוניבו מאפיינת את הצרכים של הלקוח, ומתאימה לו שירותי מרכזייה ווירטואלית עם מענה הוליסטי, מקיף ואיכותי.

כמה עולה מרכזייה בענן?

מחיר מרכזייה בענן נקבע בהתאמה אישית ובד”כ לפי שני פרמטרים מרכזיים: היקף השלוחות ומספר התכונות הדרוש לעסק. חשוב לציין כי יוניבו מספקת למשתמש סל רחב של תכונות ברירת מחדל המספיקות לרוב העסקים.

Call Center

אחד הנושאים החשובים לגבי מרכזייה בענן הוא האפשרות להתקדם למערכת של Call Center ברמה גבוהה. מדובר בפתרון המתאים לארגונים שמפעילים מוקדי שירות ומכירה.

קול-סנטר בענן הוא מוצר טלפוניה שמטרתו להתמודד עם היקפים גדולים מאד של שיחות יוצאות ונכנסות. כולל כמובן במוקדי שירות עם עשרות ומאות סוכנים בדרגים שונים ובתפקידים שונים.

יוניבו תסייע לכם בהקמה ותפעול של Call Center מבוסס מרכזייה בענן. פתרון שיהפוך את המוקד שלכם למכונה משומנת היטב עם אין ספור פיצ’רים לייעול, שדרוג ושיפור העבודה.

מה למשל? זיהוי סוכנים זמינים למענה, ניהול תורים חכם, מסך מרכזי למנהל המוקד עם נתונים קריטיים בזמן אמת, הקלטת שיחות (“לצורך בקרה ושיפור השירות”), מעקב אחר “נטישת” תורים, הערכת זמנים בהמתנה, התראות על צורך להעלאת סוכנים, התחברות לשיחות (כולל באמצעות פונקציית “לחישה” שמאפשרת תקשורת פרטית בין מנהל לסוכן) והרשימה נמשכת.