רוצים ללכת על בטוח?

הכירו את פתרונות האבטחה המעולים שלנו

לצפות מראש את התקיפה הבאה

אנו חיים בעולם (כמעט) ללא גבולות – הוא מלא בהזדמנויות עבור ארגונים ועסקים, אך גם עבור תוקפי הסייבר. מערכות וגופים גדולים וקטנים נפגעים מהתקפות כופר ותוכנות זדוניות על בסיס יומי! מערכת SentinelOne (סנטינל וואן) המתקדמת משתמשת בכלים טכנולוגיים פורצי דרך כדי למנוע, לזהות ולסכל התקפות ממקורות ידועים ובלתי ידועים.

פלטפורמת הגנה רב-שלבית

לפני, תוך כדי או אחרי התקפה – Sentinel One (סנטינל וואן) מספקת הגנה 360 על תחנות הקצה של הארגון, מתחילת ההתקפה ועד סופה, ואת כל ההיבטים הנדרשים לזיהוי פלילי (סייבר) ואכיפת מדיניות. החל מהרחקת תוכנות זדוניות מחוץ לתחנות הקצה של הארגון, דרך ניתוק מיידי של מכשירים נגועים מהרשת בזמן פגיעה, ועד תיקון לאחר התקפה וחיסון אוטומטי לתחנות הקצה.

שימוש חכם בבינה מלאכותית (AI)

פלטפורמת SentinelOne (סנטינל וואן) לא צריכה מידע מוקדם על התקפה כדי לזהות אותה. היא נשענת על בינה מלאכותית ו-machine learning כדי לאגף ברציפות את התוקפים.  הפלטפורמה הייחודית כוללת מספר מנועי תוכנה הפועלים בו-זמנית ומבצעים פעולות לצורך ניטור, זיהוי פעילות חשודה, חסימה ומניעה. בנוסף, יש לה מנוע מתקדם לאיסוף נתונים, תחקור וניתוח מעמיק של האירוע.

הגנה מקיפה על תחנות קצה בארגון

אם תחנות הקצה הארגוניות חשופות בעת התקפה – כל הארגון פגיע!
SentinelOne (סנטינל וואן), מערכת ה-EDR המתקדמת בשוק על פי דו״ח גרטנר, מספקת הגנה מקיפה על תחנות קצה ארגוניות. המערכת נשענת על בינה מלאכותית, מזהה תוכנות זדוניות בזמן אמת, מבצעת קורלציות, ומאפשרת לצוות אבטחת המידע לראות את הסיפור המלא של ההתרחשות בתוך שניות בלבד!
וכך, חברים, מפחיתים באופן דרמטי את הזמן הממוצע לתיקון האירוע (MTTR).

גישה נוחה ומאובטחת לאפליקציות מכל מכשיר

בעולם הגלובליזציה והעבודה מרחוק, גישה זמינה ומאובטחת אל התוכן היא הדבר החשוב ביותר, אך גם נקודת התורפה!
פלטפורמת Workspace ONE מאפשרת לכם לקבל את התוכן שאתם זקוקים לו – בכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר (כן, גם המכשיר האישי) – בצורה נוחה ומאובטחת. הפלטפורמה שולטת במכשיר באופן מלא או חלקי לבחירת הלקוח, ובעזרת מנגנון הזדהות חכם ומובנה, מאפשרת גישה מוגנת וידידותית לאפליקציות בהן העובד משתמש.
מה שנקרא – Bring your own device – אנחנו כבר נדאג לכל השאר.

פתרונות מוכרים ומוכחים

SentinelOne (סנטינל וואן) מומלצת על ידי NSS כפתרון מוביל להגנה על תחנות קצה מכל וירוס / מתקפה (כופר). הפלטפורמה עונה על כל הצרכים התשתיתיים של ארגונים, מספקת הגנה מירבית ומקיפה לכל סוגי המערכות הפעלה לינוקס/ווינדוס/אפל, אבטחה בזמן אמת ואוטונומיה מלאה.
פלטפורמת Workspace ONE של חברת VMware מובילה בתחום העבודה מרחוק, אומצה על ידי אלפי ארגונים ברחבי העולם, ומאפשרת למקסם את תפוקת העובדים בעזרת סביבת עבודה דיגיטלית במובייל, מנוהלת, מאובטחת וקלה לשימוש.

רגע, זה לא הכל…

יש לנו (כמעט) את כל הדרכים לעזור לכם! קבלו קובץ מסודר עם כל מה שצריך לדעת עלינו

FAQ’s

בטח יש לכם כמה שאלות.

הנה כמה תשובות שיעשו לכם סדר:

כן. אנו מספקים שירותי ענן לעסקים בעלי מינימום 5 משתמשים. בזכות המוצרים והשירותים המעולים שלנו, יש לקוחות שבוחרים בנו גם אם הם רק 3 משתמשים. במילים אחרות – אפשר לפנות אלינו גם אם אתם פחות משתמשים, אבל קחו בחשבון שהעלות תהיה עבור 5 משתמשים.

כן, במידה והנכם לקוחות של תוכנות כגון: חשבשבת, סאפ, פריוריטי וכו׳ – עליכם להמשיך לשלם רישוי גם לאחר המעבר לענן.

כן, ב-UNIBO מספקים שירות מקצה לקצה. למעשה, מרבית חוזי השירות כוללים טיפול בתקלות במחשבים ובציוד המקומי במשרד, כחלק מחבילת הענן. אצלנו לא תיפלו בין הכיסאות.

כן! אנחנו מחזיקים מערכות אבטחת מידע איכותיות, יקרות ומתוחזקות היטב. הסיכוי לבעיות אבטחת מידע בשרת הפנים ארגוני שלכם הרבה יותר גדול מהסיכוי לבעיות תחת מערכות האבטחה המרובות שיש לנו בחוות השרתים.

בוודאי. ניתן להוריד את כל המידע באופן עצמאי מפורטל אישי וייחודי שקיים לכל לקוח אצלנו. בנוסף ניתן לבקש את כלל המידע ולקבל אותו על דיסק קשיח.

אכן שירותי הענן תלויים באינטרנט, וללא חיבור לא ניתן לגשת לענן. לכן UNIBO מספקת שירות ייחודי של אינטרנט ללא הפסקה, המשלב קווים ממספר חברות תקשורת (כולל תקשורת סלולרית) והכל תחת נתב אחד שיודע לבחור תמיד את הקו הזמין. במידה וקרה משהו במשרד – עם UNIBORD תוכלו תמיד לעבור לעבודה מהאינטרנט הביתי או בנייד שלכם.