Hello, it’s me מרכזיה בענן

כל מה שרציתם לדעת על מרכזיה בענן ולא העזתם לשאול. וגם מה שלא בהכרח רציתם לדעת, אבל אתם חייבים לשמוע.

המרכזיה הטלפונית שאנו מציעים ללקוחות UNIBO, כוללת ממשק ניהול פשוט וידידותי למשתמש ונמצאת תחת בקרה וניהול מיטביים 24/7

אם אתם קמים לעוד יום עבודה והמחשבה הראשונה שעולה לכם בראש זה ״מעניין כמה שיחות והודעות מחכות לי היום״ – הגעתם למקום הנכון. גם אם זו לא המחשבה הראשונה, עדיין חשוב שתקראו את השורות הבאות, שיכולות לחולל פלאים בארגון שלכם. כן, פלאים.

 

מרכזיה שלום

אחד מעמודי התווך של כל ארגון מצליח, קטן או גדול, הוא כמובן התקשורת – זו המתנהלת בתוכו וזו המתבצעת אל מול לקוחות. מרכזיה עם שלוחות המנווטת את השיחה למחלקות השונות (בתוך המשרד עצמו, או לאנשי מכירות ושירות בשטח) היא לא רק יעילה וחכמה, אלא גם מציגה חזות מקצועית בפני הלקוחות. אבל פה, העניין רק מתחיל.

תשכחו מכל מה שחשבתם על ציוד טלפוניה מתקופת הדינוזאורים, שכחו מהתקנת קווי תקשורת אינסופיים במשרד, והכירו את המרכזיה של המאה ה-21 – מרכזיה בענן. באופן כללי, מדובר בשלוחה וירטואלית המוגדרת באמצעות נתבים, ומתאימה את כתובת ה-IP לקו טלפון מקומי. בזכות אלוהי האינטרנט המהיר, אנחנו זוכים לחיבור איכותי ויציב במיוחד ועסקים זוכים לממשק מתקדם המסוגל להעניק את כל שירותי התקשורת מרחוק!

 

מה הבעיה במרכזיה הקלאסית?

נתחיל מה-Soft Spot של כל אחד ואחת מאיתנו – עלות מול תועלת. מרכזיה קלאסית שמותקנת בחיווט מקומי, יכולה לעלות לא מעט, מצריכה התקנה של תשתית תקשורת, רכישה של מכשיר טלפון נפרד עבור כל שלוחה, מערך שלם של ארונות תקשורת וחיווט בתוך הקיר (או מחוצה לו בתוך מסילות כעורות שהמילים ״עיצוב״ ו״סטייל״ לא יכולות להופיע איתן באותו משפט).

בנוסף, אם יש לכם מספר סניפים ואתם מעוניינים לעבור משרדים או אפילו לאפשר עבודה מהבית כמו בתקופת הקורונה לדוגמא, המרכזיה הקלאסית (הלא גמישה בעליל) תדרוש הגדרת שלוחה חדשה והעברת שיחות כל פעם מחדש. ואם זה לא מספיק כאב ראש בשבילכם, אז דעו שלא מעט בעיות במרכזיה הקלאסית מצריכות הגעה של איש טכני אל המשרד. נראה אתכם יושבים ומחכים בעולם שבו Time is Money.

 

אז מה הפתרון?

מרכזיה אחת וירטואלית שתחתיה מנוהלות כל השלוחות, כזו שמאפשרת העברת שיחות בקלילות בין העובדים השונים (בארץ ובעולם!) – ללא תלות בזמן או מקום. למעשה, לקוחות החברה ועובדיה כלל לא יודעים מהיכן מתקבל מענה, וזה כלל לא חשוב, כל עוד הם מקבלים מענה ממש מהר בזכות מרכזיה בענן.

למרכזיה בענן יש מאפיינים נוספים המקנים לה יתרון משמעותי על פני מרכזיה משרדית סטנדרטית. מרכזיה בענן כוללת פיצ’רים כמו הקלטת שיחות, יצירת שיחות ועידה מרובות משתתפים, שיחות ממתינה, מעבר משלוחה לשלוחה בקלות, הגדרת מענה קולי ישירות מהשלוחות עצמן ועוד מגוון עצום של שירותים שהופכים את כל עניין התקשורת בעסק ליעיל, פשוט ומהיר במיוחד. וכל הטוב הזה מגיע בעטיפה של ממשק ניהול קל לתפעול, כזה שלא מצריך טכנאי שיגיע בכל פעם שתתקלו בבעיה קטנה או תרצו לשנות משהו.

 

את UNIDIAL כבר הכרתם?

המרכזיה הטלפונית שאנו מציעים ללקוחות UNIBO, כוללת ממשק ניהול פשוט וידידותי למשתמש ונמצאת תחת בקרה וניהול מיטביים 24/7. כשאתם נותנים לנו הרשאה לבצע שינויים, ניתן בלחיצת כפתור להגדיר שלוחות נוספות, להוסיף או להוריד מאפיינים, ליצור מערך שלם של הרשאות עבור מנהלים ועבור עובדים, והנקודה החשובה ביותר בתקופה הנוכחית – בעזרת הרשאה מתאימה ניתן לגשת למרכזיה בענן מכל מקום (מהבית, סניף אחר, ואפילו מחו״ל). מרכזיה בענן מאפשרת שליטה מלאה על פתרונות התקשורת בעסק, קבלה של אפשרויות מתקדמות ביותר וגמישות שלא ניתן למצוא במרכזיות הקלאסיות הקיימות כיום. את כמות האחסון הנדרשת בענן אתם רוכשים לפי הצרכים המדויקים של הארגון, ומשלמים רק על פי שימוש בפועל.

 

ומה לגבי אבטחת מידע?

ב-UNIBO עובדים תחת סטנדרטים מחמירים ביותר של אבטחת מידע והגנה על פרטיותכם. כיום, כל השיחות המתבצעות דרך מרכזיה בענן יכולות להיות מוצפנות ולהישמר באופן מאובטח במאגרי החברה. אם אתם נדרשים להקליט את השיחות בשל צורך משפטי למשל, תוכלו לעשות זאת באופן דיגיטלי מהיר, לשייך את השיחה לכל לקוח ואף להעביר את ההקלטה לתוכנת ה-CRM בחברה כדי להקל על איתור השיחות בהמשך.

אנו מציעים מגוון רחב של פתרונות תקשורת המבוססים על טכנולוגיות ענן, כולל פתרונות הצפנה ואבטחת מידע (לשקט הנפשי שלכם ושלנו), ומעניקים לכל לקוח את כל המאפיינים הנדרשים לשמירה על המידע של הארגון ושל לקוחותיו בצורה הטובה ביותר.

 

מאיפה מתחילים?
פשוט מדברים איתנו. אנחנו כבר נעשה את כל השאר.
וכן, אנחנו מספקים הדרכה מפורטת ושירות טכני 24/7 עם המעבר למרכזיה בענן.

מתלבטים? המומחים של UNIBO כאן לשירותכם