למה שרת בענן?

אנחנו חשבנו על 6 סיבות (לפחות)…

סביבת ענן פרטית שלכם

ענן פרטי המעוצב באופן בלעדי עבורכם, מותאם לצרכי העסק שלכם בצורה מדויקת ומאפשר סביבת עבודה וירטואלית מוכרת ויעילה. מכיוון שסביבת העבודה היא פרטית, לא נוצר עומס המאט את העבודה על ידי משתמשים אחרים (כפי שעלול לקרות בענן ציבורי).

טכנולוגיה מתקדמת במחיר הוגן

התשתית שלנו מנגישה עבורכם את הטכנולוגיות המובילות בתחום שעד כה היו שמורות לחברות גדולות עם תקציבי ענק. מסלולי תשלום נוחים על בסיס השכרה חודשית, לפי השימוש ובאופן גמיש לצרכים שלכם בכל רגע נתון.

שרות אישי ומאובטח

טיפול בתקלות 24/7, המידע שלכם מאוחסן על השרתים המתקדמים בעולם ומגובה באופן שוטף, אמצעי הזהירות רבים ויכולות אבטחת המידע גבוהות, וכל זאת – מבלי לוותר על איכות ומהירות השימוש שלכם.

תמיד זמין

ענן פרטי הוא פתרון מתקדם לאחסון מידע רב הקיים בארגונים וחברות כיום. המידע זמין בכל עת, מכל מקום ומכל מכשיר חכם המחובר לאינטרנט, ללא צורך בנוכחות פיזית במשרד. הממשק החכם התומך במערכות הפעלה שונות (Android ,iPhone ,Windows ועוד), ומאפשר ליצור קבוצות משתמשים ברמות הרשאה שונות ולשתף קבצים גם מחוץ לארגון.

חסכון בהוצאות השוטפות

תחזוקה של שרת בענן מבוססת על עלות חודשית קבועה הנקבעת מראש. אין צורך לרכוש ציוד יקר שדורש החלפה כל 3-4 שנים, חוסכים את עלויות התחזוקה והקצאת כוח אדם ונמנעים מהשקעה כספית כבדה.

גמישות מירבית

הוספת או צמצום של משאבים בשעת הצורך בלחיצת כפתור, לפי צורכי העסק. מאפשר התאמה מלאה בין הצרכים שלכם אל מול השירות בענן במודל תמחור גמיש בו אתם משלמים רק עבור מה שצרכתם בפועל.

אתם אנשים של הפרטים הקטנים?

בדיוק בשביל זה הכנו לכם קובץ מסודר עם כל מה שצריך לדעת עלינו. תראו לבוס שלכם.

FAQ’s

בטח יש לכם כמה שאלות.
הנה כמה תשובות שיעשו לכם סדר:

כן. אנו מספקים שירותי ענן לעסקים בעלי מינימום 5 משתמשים. בזכות המוצרים והשירותים המעולים שלנו, יש לקוחות שבוחרים בנו גם אם הם רק 3 משתמשים. במילים אחרות – אפשר לפנות אלינו גם אם אתם פחות משתמשים, אבל קחו בחשבון שהעלות תהיה עבור 5 משתמשים.

לא, ניתן להתנתק מהשירות בכל רגע ללא קנסות וללא עיכובים.

אכן שירותי הענן תלויים באינטרנט. לכן UNIBO מספקת שירות ייחודי של אינטרנט ללא הפסקה, המשלב קווים ממספר חברות תקשורת (כולל תקשורת סלולרית), תחת נתב אחד שיודע לבחור תמיד את הקו הזמין. במידה וקרה משהו במשרד – תוכלו תמיד לעבור לעבודה מהאינטרנט הביתי או בנייד שלכם.

כן, במידה והנכם לקוחות של תוכנות כגון: חשבשבת, סאפ, פריוריטי וכו׳ – עליכם להמשיך לשלם רישוי גם לאחר המעבר לענן.

כן, ב-UNIBO מספקים שירות מקצה לקצה. למעשה, מרבית חוזי השירות כוללים טיפול בתקלות במחשבים ובציוד המקומי במשרד, כחלק מחבילת הענן. אצלנו לא תיפלו בין הכיסאות.

בוודאי. ניתן להוריד את כל המידע באופן עצמאי מפורטל אישי וייחודי שקיים לכל לקוח אצלנו. בנוסף ניתן לבקש את כלל המידע ולקבל אותו על דיסק קשיח.