איך זה עוזר לכם?

אנחנו חשבנו על 6 סיבות (לפחות)…

פרודוקטיביות מירבית

הניסיון הרב שצברנו בארגונים גדולים והידע במערכות רבות איתן עבדנו מאפשר לנו לספק ללקוחותינו מגוון מערכות מתקדמות, חזקות ועשירות בפונקציות, ובכך לשפר את מהירות העבודה והפרודוקטיביות של העסק שלכם.

מניעה, זיהוי וטיפול בזמן אמת

UNIBO מתקינה מערכות תקשורת וניטור אצל לקוחותיה כדי לזהות תקלות בזמן אמת, למנוע אותן לפני שבכלל תרגישו שמשהו השתבש ולעדכן את סביבת העבודה שלכם באופן שוטף. שירות ה-Help desk שלנו מספק מענה מהיר בצורה יוצאת דופן, ומאפשר לכם להמשיך לפעול ללא תקלות.

מקצועיות חסרת פשרות

UNIBO יודעת לפתור כל תקלת תקשורת. אנו מעסיקים אנשי תקשורת מקצועיים שיודעים לחקור לעומק כל סביבת עבדה ולאתר כל תקלת תקשורת החל מרמת איתור תקלה בתווך (כבלים: נחושת, אופטי, אלחוטי) ועד לתקלות בציוד תקשורת עצמו (ראוטרים, פיירולים, סוויצ׳ים, בקרים ועוד).

ניתוח נתונים חכם

אנו משתמשים בכלים המתקדמים והחכמים ביותר לניתוח נתוני הרשת שלכם. כחלק מהעבודה השוטפת מולנו, תקבלו דוח מפורט המכיל את הבעיות שנמצאו ואת אופן הטיפול בהן, כגון: צוואר בקבוק, בעיות אבטחה, תקלות חוזרות ועוד.

גיבוי מלא של
מערכות המחשוב

ל-UNIBO סביבת ענן פרטית המאפשרת לגבות את כלל מערכות המחשוב המקומיות של הלקוח בענן שלנו. במידה ויש לכם תקלה שלא מאפשרת חזרה מהירה לעבודה, אנו יכולים להפעיל בענן את סביבת העבודה המגובה ולאפשר לכם לחזור לעבוד באופן כמעט מיידי.

הביטחון שלכם
בידיים טובות

UNIBO עובדת תחת תקנים מחמירים של אבטחת מידע ועושה שימוש באמצעי הזהירות המתקדמים והחכמים ביותר על מנת לשמור על המידע של לקוחותיה ולהגן על סביבות עבודה מפני מתקפות סייבר – גם בענן וגם ברשת המקומית בעסק.

אתם אנשים של הפרטים הקטנים?

בדיוק בשביל זה הכנו לכם קובץ מסודר עם כל מה שצריך לדעת עלינו. תראו לבוס שלכם.

FAQ’s

בטח יש לכם כמה שאלות.
הנה כמה תשובות שיעשו לכם סדר:

כן. אנו מספקים שירותי ענן לעסקים בעלי מינימום 5 משתמשים. בזכות המוצרים והשירותים המעולים שלנו, יש לקוחות שבוחרים בנו גם אם הם רק 3 משתמשים. במילים אחרות – אפשר לפנות אלינו גם אם אתם פחות משתמשים, אבל קחו בחשבון שהעלות תהיה עבור 5 משתמשים.

כן, במידה והנכם לקוחות של תוכנות כגון: חשבשבת, סאפ, פריוריטי וכו׳ – עליכם להמשיך לשלם רישוי גם לאחר המעבר לענן.

כן, ב-UNIBO מספקים שירות מקצה לקצה. למעשה, מרבית חוזי השירות כוללים טיפול בתקלות במחשבים ובציוד המקומי במשרד, כחלק מחבילת הענן. אצלנו לא תיפלו בין הכיסאות.

כן! אנחנו מחזיקים מערכות אבטחת מידע איכותיות, יקרות ומתוחזקות היטב. הסיכוי לבעיות אבטחת מידע בשרת הפנים ארגוני שלכם הרבה יותר גדול מהסיכוי לבעיות תחת מערכות האבטחה המרובות שיש לנו בחוות השרתים.

בוודאי. ניתן להוריד את כל המידע באופן עצמאי מפורטל אישי וייחודי שקיים לכל לקוח אצלנו. בנוסף ניתן לבקש את כלל המידע ולקבל אותו על דיסק קשיח.

אכן שירותי הענן תלויים באינטרנט, וללא חיבור לא ניתן לגשת לענן. לכן UNIBO מספקת שירות ייחודי של אינטרנט ללא הפסקה, המשלב קווים ממספר חברות תקשורת (כולל תקשורת סלולרית) והכל תחת נתב אחד שיודע לבחור תמיד את הקו הזמין. במידה וקרה משהו במשרד – עם UNIBORD תוכלו תמיד לעבור לעבודה מהאינטרנט הביתי או בנייד שלכם.