למה מרכזיה בענן?

אנחנו חשבנו על 6 סיבות (לפחות)…

יותר אפשרויות,פחות עלויות

מרכזיה בענן מאפשרת חיסכון משמעותי בהוצאות התקשורת, הציוד והתפעול השוטף. אנחנו מקימים לכם סביבת עבודה פרטית, הכוללת ממשק ניהול קל ונוח, עשירה בתכונות לשימוש יומיומי, בגמישות מירבית, בזמינות תמידית וללא עלויות הקמה.

חדשנות וביטחון

שירותי המרכזייה הוירטואלית שלנו כוללים עדכוני תוכנה שוטפים לשמירה על הסטנדרטים הכי גבוהים בשוק, הוספת פיצ׳רים ושיפורים כל הזמן, שמירה על שיחות טלפון רגישות, תחזוקה שוטפת, מענה טכני מסביב לשעון, מערכות הגנה ואבטחת מידע מתקדמות.

התממשקות לכל מערכת

אנו מציעים מרכזיה וירטואלית בענן מהדור החדש ועם היכולות המתקדמות ביותר. המרכזיה שלנו מתממשקת בקלות ובנוחות לכל סוגי מערכות ה-ERP וה-CRM שברשותכם, ללא תלות במתכנת מצד חברת הטלפוניה.

מושלם לעבודה מרחוק

אין צורך במרכזיה פיזית במשרד. ניתן להוסיף שלוחה חכמה מכל התקן ומכשיר חכם, ולהישאר בזמינות מלאה להתקשרות גם מחוץ למשרד. לעובדים גישה ישירה לשירותי טלפוניה מתקדמים באמצעות שימוש באפליקציה ייעודית המותקנת על גבי הטלפון הנייד שלהם. כך יוצרים תקשורת טובה יותר בין העובדים, הלקוחות והספקים.

שדרגו את שירות הלקוחות שלכם

בעולם עסקי תחרותי, שירות לקוחות מהיר וזמין הוא גורם קריטי להצלחה. מרכזיה וירטואלית מאפשרת ניהול מערך מבוקר לשיפור הזמינות המשרדית שלכם, שליטה בשיחות הנכנסות והיוצאות בארגון, חיבור מספר סניפים תחת אותה מרכזיה וזמינות מכל מקום בארץ ובעולם!

שלמו לפי כמה שהשתמשתם

אתם יכולים לבחור את סוג השירותים הדרושים, את כמות המשתמשים והשלוחות בהתאם לצרכים המשתנים של הארגון (אפשר להקטין או להגדיל את כמות השלוחות בכל עת) – ולשלם אך ורק לפי מה שהשתמשתם.

אתם אנשים של הפרטים הקטנים?

בדיוק בשביל זה הכנו לכם קובץ מסודר עם כל מה שצריך לדעת עלינו. תראו לבוס שלכם.

FAQ's

בטח יש לכם כמה שאלות.
הנה כמה תשובות שיעשו לכם סדר:

תפריט